Jak začíná pořádná kariéra?
Když jsem ťukal písmena za agenturu Hrivnák, potkal jsem Štěpána Klímu, šikovného grafika, s kterým jsem dodnes udělal několik projektů. Štěpánovi přistálo na stole zadání zpracovat citylight pro studentský veletrh práce CareerDays. Spolu se Štěpánem jsme přišli s konceptem třívlnové kampaně. Na vizuální metafoře bot Štěpán ukázal přerod ze studenta na zaměstnance. Já jsem doplnil české a anglické texty. Klient si na naše řešení nakonec netroufl, ale i tak mám z tohoto projektu dodnes radost. Poprvé jsme na něm vyzkoušeli poučku 'straight headline, twisted visual'.
- Klient: CareerDays
- Obor: Vzdělávání
- Vytvořeno: 2013
- Agentura: Hrivnák
- Art Direction: Štěpán Klíma
- Copywriting: Matouš Roskovec